[331] Raf 2203 Latvija Kultowe Auta PRL

 

SKALA: 1:43

FIRMA: DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI
Mam przyjemność przedstawić wam auto które chodziło po mojej głowie jako jedno z pierwszych kiedy podjąłem decyzję żeby zainteresować się również kolekcją Kultowych Aut PRL. Udało się kupić nowy egzemplarz z którego jestem niesamowicie zadowolony, auta wygląda świetnie a co najważniejsze również udało się go wyrwać stosunkowo nie drogo. Raf 2203 Latvija początkowo produkowany był w ZSRR w latach 1976-1991, następnie do roku 1997 na Łotwie przez łotewskie zakłady RAF. Podstawową wersją nadwozie był mikrobus 2203 przewożący 11 pasażerów, samochód wykorzystywał bardzo dużo podzespołów Wołgi GAZ-24 w tym silnik benzynowy o pojemności 2,45 litra i mocy 95 koni mechanicznych. Świetny model które nareszcie zawitał w mojej kolekcji, po prezentacji wszystkich modeli które ostatnio kupiłem planuje zakup kolejnych aut z serii Kultowych Aut PRL ponieważ to dobry moment gdyż auta zyskują na cenie:)














 

Komentarze