[333] Nysa 552 R Kultowe Auta PRL


SKALA: 1:43

FIRMA: DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN: 9/10

Kolejna Nyska tym razem w wersji 552 R z odkryta przestrzenią ładunkową. Model tak samo jak poprzednicy trzyma bardzo wysoki poziom wykonania, przód auta nie wiele różni się od pozostałych natomiast różnicę widać już z tyłu, najbardziej co podoba mi się w tym modelu to tylne światła które wykonane zostały idealnie, łatwo rozróżnić kierunkowskazy a nawet światła wsteczne. Niestety w kolejnej nysce brakuje jednego lusterka oraz wycieraczki którą sam przez przypadek urwałem. Z modelami Kultowych Aut PRL naprawdę  trzeba się obchodzić bardzo ostrożnie, łatwo coś przypadkiem urwać jak np lusterko, czasem wystarczy tylko dotknąć..













 

Komentarze

  1. Cześć! Witaj w „klubie” urwanych elementów m in. lusterek i nie tylko... w zależności od modelu, w tym przypadku Nysek. Cieszę się, że poszedłeś w tym kierunku.
    W mojej kolekcji Kultowych Nys, a jest ich osiem, zdarzają się niestety z ubytkami o których piszesz. Gdybyś miał ochotę wrócić do mojego bloga przemkapasja.blogspot.com , to pod datą 3 styczeń 2015 jest wpis o Nysach. Moja odpowiedź na Twoje pytanie jest w tym miejscu. Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modele Kultowych Aut PRL są bardzo delikatne i wystarczy coś dotknąć tylko i już się coś urywa także lipa. A co do Twojego bloga to na pewno zajrzę do postu z nyskami, czasem zaglądam na stronę główną ale szkoda że nic nie dodajesz bo podejrzewam że masz świetną kolekcję:)

      Usuń

Prześlij komentarz