[334] Warszawa 203 Ambulans Kultowe Auta PRL

 

SKALA: 1:43

FIRMA: DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN:8/10

Tak jak mówiłem podczas prezentacji "sanitarki" Fiata 125p, dziś mam zaszczyt przedstawić auto które zostało zastąpione przez prezentowany już na mojej stronie model. Warszawa 203 Ambulans bo o nim mowa jest kolejnym modele w mojej kolekcji z serii Kultowych Aut PRL, warto wspomnieć że jest to wydanie specjalne. Model sanitarki tym się różnił od cywilnej wersji że przebudowany został środek auta gdzie zamiast tylnej kanapy wstawiono nosze a obok dwa miejsca na sanitariuszy, auto natomiast osiągami nie różniło się od swojego cywilnego odpowiednika. Mój model posiada drobne wady takie jak brak koguta czy brak anteny ale dla mnie nie jest to problem ponieważ zapłaciłem za autko naprawdę niewielkie pieniążki. Model bardzo ładnie prezentuję się w gablotce obok prezentowanej już wcześniej na moim blogu sanitarki Fiata 125p. 
















 

 

 

 

Komentarze

  1. cześć! zgaduję kolejny model to duży fiat Ambulans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka, niestety nie trafiłeś :) Dużego Fiata jako ambulans pokazywałem już w tym poście:)

      https://kolekcjamodelisamochodow.blogspot.com/2021/12/329-fiat-125p-sanitarka-kultowe-auta-prl.html

      Usuń

Prześlij komentarz