[336] Moskwicz 2141 Aleko Kultowe Auta PRL


SKALA: 1:43

FIRMA: DEAGOSTINI

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Moskwicz 2141 Aleko to samochód osobowy produkowany przez radzieckie a później rosyjskie zakłady AZLK / Moskwicz w latach 1986-2001. Pierwsze samochody serii próbnej wyprodukowano w lutym 1986 roku a do końca roku produkowano je na sprzedaż. Masowa produkcja rozpoczęła się natomiast 9 lipca 1988 po zakończeniu produkcji Moskwiczy 2140. Warto dodać że posiadany przeze mnie egzemplarz Aleko produkowany był tylko na eksport. Mój model wykonany został bardzo dobrze, tak jak wiadomo auta deagostini poniżej pewnego poziomu nie schodzą, tak samo i tutaj. Mamy bardzo ładnie wykonane autko bez praktycznie żadnych wad. To już ostatni z nowo zakupionych aut deagostini z serii Kultowe Auta PRL, możecie być pewnie że auta z tej serii pojawią się jeszcze w mojej kolekcji ponieważ jestem już pewien że chcę włączyć tą serię do mojej kolekcji. Nie będzie to kosztem innej kolekcji jak chociażby Hot Wheels czy Matchbox (następne 3 posty będą poświęcone właśnie nowym modelom matchbox) także spokojnie. Po prostu jeżeli trafi się dobra okazja na zakup autek od deagostini na pewno skorzystam. Na chwilę obecną posiadam dopiero 15 modeli z tej serii a jest jeszcze dużo autek które chciałbym postawić na półce właśnie obok 15 już posiadanych:)














 

 

Komentarze