[342] Skoda Octavia Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 9+/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Witam, dziś kolejnym autem w kolekcji jest zapowiadana już wcześniej Skoda Octavia 4 generacji od firmy welly, tym samym zdobyłem już wszystkie 3 nowo wypuszczone Skody od welly, dodatkowo wszystkie auta udało się kupić w kolorach takich jak zaplanowałem. Auto prezentuje się bardzo dobrze, na plus światła które wykonane są bardzo przyzwoicie, bardzo ładnie dobrane felgi oraz wykonanie deski rozdzielczej szczególnie jej górna część gdzie znajdują się kratki nawiewów na szybę oraz wyświetlacz head-up. Jedynym minusem prezentowanego modelu jest to że nie posiada on tablicy rejestracyjnej - naprawdę jest tam tyle miejsca że napis "Octavia" na tablicy pasowałby tutaj idealnie, niestety ale w tym przypadku producent się nie postarał.
















 

 

 

 

Komentarze

  1. Dzisiaj komentarz będzie dotyczył dwóch marek prezentowanych przez Ciebie modeli: Mercedes – Benz L319 i Skoda Octavia. Wyprzedziłeś mnie z zakupem tych modeli. Widzę ,że gust co do koloru Octavii nieco Ci się zmienił, bo w komentarzu z 28.11 wspominałeś o czarnej. Ja to bardzo dobrze rozumiem, bo na razie planuję Mercedesy - Van i Mini Busa – w kolorze zielonym, a jak będzie, to się okaże. Dzięki Twojej prezentacji wiem, że modele są warte zakupu i będę ich szukać.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, po dłuższych przemyśleniach i porównaniach stwierdziłem że biały będzie się lepiej prezentował ponieważ głównie w takim kolorze widywałem te flotowe auta na żywo. Początkowo czarny wydawał się ładniejszy lecz po porównaniu w sklepie bez wahania wybrałem biały lakier:)

      Usuń
    2. Słuszna decyzja, ja też nie raz tak postępuję przy zakupach.

      Usuń

Prześlij komentarz