[349] Pontiac Firebird 1970 Hot Wheels

 

SKALA: 1:64

FIRMA: HOT WHEELS

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Kolejnym samochodzikiem Hot Wheels w mojej kolekcji zaraz za prezentowanym wczoraj Volkswagenem Beetle jest Pontiac Firebird z 1970 roku. Model od razu wpadł mi w oko kiedy wygrzebałem go z kosza gdzie były wrzucone różne Hot Wheelsy. Model wykonany jest bardzo ładnie, posiada dużo detali które jak wiecie bardzo lubię. Felgi, chodź standardowe bardzo ładnie komponują się z całą resztą. Na wielki plus zasługuje odkryty silnik i jakość wykonania emblematów oraz świateł tylnych i malowania tablicy rejestracyjnej. Tak samo jak z poprzedniego autka, z tego również jestem bardzo zadowolony:)

 














 

Komentarze

  1. swietny model , sam ostatnio go kupilem bo na mnie najwieksze wrazenie robi otwarta maska i silnik na wierzchu ; )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz