[350] Cadillac ATS-V R '16 Hot Wheels

 

SKALA: 1:64

FIRMA: HOT WHEELS

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, trzecim i ostatnim zarazem Hot Wheelsem którego udało mi się ostatnio kupić jest ten piękny Cadillac ATS-V R z 2016 roku. Jest to model w iście wyścigowym stylu, nie jestem pewien czy model gdzieś występował w takim malowaniu jak prezentowany Hot Wheels ponieważ nie udało mi się nigdzie znaleźć nawet podobnego malowania. Model wykonany bardzo ładnie, od razu spodobało mi się malowanie auta oraz piękny bordowy lakier jednak najbardziej co mi się podoba w tym modelu, to nitowana tylna szyba. Możecie sami zobaczyć na zdjęciach że podczas bliskich oględzin wygląda to nadzwyczaj dobrze:)

 















 

Komentarze

  1. Bardzo sie ciesze ze trafilem na twoja strone z prezentowanymi autam , szkoda ze dopiero teraz poniewaz bardzo podoba mi sie sposob twojej prezentacji Widze ze masz ponad 350 aut w kolekcji wiec bedzie lektura na dzisiejsze popoludnie ; ) Pozdrawiam Janek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam, cieszę się że Ci się podoba:D

      Usuń

Prześlij komentarz