[351] Volkswagen Beetle Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka w to wtorkowe popołudnie, dziś zaprezentuję wam jeden z najnowszych modeli w mojej kolekcji a konkretniej jest to Volkswagen Beetle cabrio w skali 1:34-39 od firmy welly. Model zdecydowałem się kupić ponieważ uznałem że taki "garbus" będzie fajnym dopełnieniem  mojej kolekcji aut firmy welly, osobiście wolałbym żeby był to model z normalnym dachem, ale wersja cabrio również wygląda dobrze. Autko wykonane bardzo solidnie, jednym z najlepiej wykonanych elementów w modelu są felgi, naprawdę wykonane zostały świetnie i bardzo przypominają te oryginalne, następną rzeczą są światła, również wykonane są bardzo starannie tak samo jak całe malowanie auta na jasno niebieski lakier który według mnie pasuje do niego idealnie.

 














 

Komentarze

  1. Cześć!
    Śliczny modelik, pochwalam zakup! Też mam identyczny.
    Proponuję sprawdzić Auchan, bo polecam Ci do kolekcji Lamborghini Urus - w kolorze żółtym z serii Welly 1:34.
    Smyk -warto sprawdzać też, jeżeli masz taką możliwość.
    Mój nowy zakup miał być -żółta Nysa 522 lub druga kolorystyka Fiata 500 L. Wybrałem jednak 2016 Porsche 911 GT3 RS - fioletowy, bo taki nietypowy.
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siema, powiem szczerze ze nie widziałem tego modelu na sklepowej półce w kolorze fioletowym ale zerknąłem w neta i model naprawdę wygląda świetnie, jak spotkam na pewno kupie a teraz tylko mogę pogratulować zakupu Tobie:)

      Usuń

Prześlij komentarz