[352] Toyota Tacoma '20 Hot Wheels

 

SKALA: 1:64

FIRMA: HOT WHEELS

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemanko, dziś zaprezentuję wam jeden z dwóch nowo kupionych Hot Wheelsów, ostatnio zdałem sobie sprawę że autka Hot Wheels są naprawdę ważną częścią mojej kolekcji, co prawda zaczynałem kolekcję od autek firmy welly w skali 1:34-39 i nadal jest to moja najważniejsza i sentymentalna kolekcja lecz Hot Wheels stawiam już równo w tej hierarchi zwłaszcza że autek Hot Wheels mam już dużo więcej od autek welly. Według etykiet które przypisuje prezentowanym modelom Hot Wheelsów mam już ponad 100, autek welly natomiast około 70. Przejdźmy zatem do prezentacji autka - jest to Toyota Tacoma z 2020 roku w bardzo fajnym niebieskim kolorze. Autko od razu mi się spodobało kiedy oglądałem auta jakie mają być wydane na 2022 rok. Model cechuje się dużą liczbą detali takimi jak np bardzo dobrze wykonane światła, emblematy czy felgi. Modelik naprawdę robi wrażenie i dumnie prezentuje się powieszony na ścianie:)

 















 

Komentarze

  1. Cześć!
    Czy widziałeś w telewizji reklamę nowej gazety pt. Legendy FSO wyd. Deagostini?
    Pierwszy nr wystartował 19.01.22, kolejne numery będą co 2 tyg. i będą droższe.
    Dla mnie ciekawe modele tylko niektóre mi się powtórzą, chociaż w nieco zmienionej wersji. Myślę, że kupię wybrane modele, tylko te, których jeszcze nie mam, o ile je zdobędę.
    Seria podobno jest trudna do zdobycia ze względu na duże zainteresowanie.
    Co o tym myślisz? Czy planujesz zakup i w jakiej formie?
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem właśnie tą serie i nawet byłem w empiku oraz jednym kiosku ale niestety nie spotkałem pierwszego numeru a szkoda, bardzo chcialbym go kupić tymbardziej ze jest tylko za 15zl. A wiesz może ile maja kosztować pozostałe numery? Znając deagostini będą to ceny po 60,70 zl za model.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ponownie,
    mam nowe info dotyczące tej serii Legendy FSO.
    Można sprawdzić jeszcze dostępność modeli w salonikach Kolporter i Inmedio, bo widziałem osobiście w piątek.
    Nie zdecydowałem się na zakup, bo jak pisałem, mam podobny.
    Co do cen to są podane na stronie Deagostini i jak wiadomo, następne będą droższe. Poszukaj jeszcze w punktach gdzieś na uboczu, może będziesz miał szczęście. Trzymam kciuki i pozdrawiam.
    PS. Przepraszam za podwójny poprzedni komentarz. Jakoś tak " wyszło".
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro po pracy poszukam, może gdzieś się trafi bo chciałbym go bardzo zaprezentować na stronce:)

      Usuń
  4. Witam ja zdecydowalem sie kupic pierwszy model legend FSO i jestem zaskoczony bo posiadam juz podobbny model , ale ten jest wykonany lepiej np caly wydech jest chromowany a w poprzednim modelu nie . pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie go trafiłes kupić? :)

      Usuń
    2. trafilem go w oswiedlowym kiosku w kaliszu radze szukac tez w malych kioskach mi sie trafilo ; )

      Usuń
  5. Gliwice w Forum .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz