[354] Opel Corsa-E Rally Majorette

 

SKALA: 1:64

FIRMA: MAJORETTE

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

PL. Nie tak dawno temu prezentowałem wam klasyczny model Opla Corsy E również od firmy majorette, tamten model zaskoczył mnie bardzo ogólną jakością wykonania oraz wykonaniem detali. Dziś mam zaszczyt zaprezentować odmienioną i rajdową wersję Opla Corsy, model niesamowicie mi się podoba, najbardziej przemawia do mnie kolorystyka auta oraz matowy dach i maska, całość wygląda niesamowicie dobrze. Uwagę przykuwają też wielkie czarne felgi z limonkowymi obramówkami.


 
















 

 

 



 

Komentarze

  1. bardzo lany model, szkoda tylko ze nie zrobiles zdjec razem z pomaranczowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że kiedyś pojawią się takie zdjęcia na instagramie więc warto zaobserwować:D

      https://www.instagram.com/kolekcja_modeli_samochodow/

      Usuń

Prześlij komentarz