[355] Jaguar XE SV Project 8 Hot Wheels


FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, kolejny post i kolejny Hot Wheels na mojej stronce, ostatnio udało mi się kupić 3 bardzo fajne modele Hot Wheels i postaram się wam wrzucać jedno autko dziennie tak więc zaczynamy od pierwszego modelu który podoba mi się najbardziej. Już jakiś czas polowałem na zakup tego modelu lecz nigdy nie mogłem go spotkać w sklepie, udało się dopiero teraz kupić go w pepco za 7 zł. Model wykonany jest bardzo dokładnie, całość wygląda niesamowicie dobrze, piękny ognisty czerwony lakier połączony z wielkimi czarnymi felgami i dobrze wykonanymi światłami zasługuje na duże pochwały. Znalazły się jeszcze drobne smaczki co bardzo mnie cieszy takie jak np czarny dach, tylny dyfuzor z czterema końcówkami wydechu i czerwony znaczek Jaguara na przednim grillu.  

 


















 

Komentarze

  1. Piękny hot wheels czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno, dziś kolejny model wleci na stronkę:)

      Usuń
  2. hello, nice model have you seen this model in dark green? It's look great !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, i wanted just a green model, imo green looks just as good as red.

      Usuń

Prześlij komentarz