[360] FSO Warszawa 203P Deagostini


FIRMA: DEAGOSTINI

SKALA: 1:43

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Kiedy dowiedziałem się o tym, że Deagostini postanawia wypuścić nową serię modeli Legend FSO od razu podjąłem decyzje że zakupię pierwszy numer. Na moje szczęście autko udało się kupić dopiero przez internet, dobrze że udało się znaleźć model za cenę kioskową czyli 14,99 a nie tak jak w większości w cenach powyżej 30 zł.. Warszawa 203P czyli wersja Pick-up był to pierwszy Polski powojenny samochód użytkowy. Model wykonany jest bardzo przyzwoicie, co prawda Deagostini zawsze trzyma poziom przy wykonaniu detali ale zawsze jest ta nutka niepewności. Ulżyło mi dopiero przy dokładnych oględzinach i sesji fotograficznej, wszystkie detale emblematy i światła wykonane są bardzo ładnie. Na chwilę obecną zastanawiam się nad zakupem drugiego modeli z serii Legend FSO, możliwe że Ogar 1500 LS zawita wkrótce do mojej kolekcji:)
















 

 

 

Komentarze

  1. Zdecydowalem sie kupic drugi model tobie tez radze go kupic bo cena jest o polowe mniejsza niz ma byc w przypadku nastepnych numerów

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupiłem i nie żałuję. Model super mogłeś wspomnieć o różnicy jak chociażby aluminiowy model w porównaniu do warszawy kultowych aut prl.... Chyba ze akurat nie posiadasz tego modelu w swojej kolekcji..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz