[362] Ford '32 DOS Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Tak jak wspominałem w poprzednim poście kolejnym autkiem również będzie Ford. Tym razem skupimy się na na Fordzie z 1932 roku w wersji po lekkim tuningu. Od razu kiedy zobaczyłem to autko przeglądając w internecie modele Hot Wheels, po prostu się zauroczyłem, autko niesamowicie mi się podoba głównie przez kolorystykę i motyw z gry karcianej DOS, model ten dostępny jest jeszcze w kolorze czerwonym z serii kart do gry UNO, ja jednak zdecydowałem się na ten niebieski, dużo bardziej do mnie przemawia. Nie ma co liczyć w tym modelu na detale takie jak światła czy emblematy, jedynym bardzo fajnym dodatkiem jest odkryty chromowany silnik z aż 8 rurami wydechowymi, robi to naprawdę duże wrażenie co możecie zobaczyć na prezentacji modelu:)

 













 

 

Komentarze

Prześlij komentarz