[363] Ford Crestline Sunliner 1953 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Siemka, dziś mała odskocznia od Hot Wheelsów a więc model welly w skali 1:34. Ford Crestline Sunliner z 1953 roku udało mi się kupić w Kauflandzie w cenie 20 zł. Już od dawna zapatrywałem się na ten model i chciałem go tylko i wyłącznie w prezentowanym kolorze ponieważ robi on na mnie najlepsze wrażenie. Welly jak to welly, bardzo dobre proporcje, ładnie wykonane lampy oraz świetne emblematy co możecie zobaczyć na zdjęciach, warto dodać o bardzo ładnym wykonaniu chromowanych zderzaków, minusem natomiast jest wykonanie środka, można było się tutaj pokusić o minimalnie większą ilość detali. :)
















 

 

Komentarze

  1. Cześć Kolego,
    Dobry zakup jak zawsze! Dzięki Tobie odkurzyłem swoje stare pudła i znalazłem też to cudo. Zapomniałem całkiem o tym modelu, bo kupiłem go bardzo dawno temu, może nawet kilkanaście lat. Ma pudełko w pierwszej wersji kolorystycznej, pomarańczowo- czarne z napisem " Autokolekcja ". Najważniejsza jest jednak zawartość. Mój modelik jest granatowy i ma bardzo ciekawy szczegół - czerwoną obwódkę z nabitymi, srebrnymi ćwiekami, jako wykończenie opuszczonego dachu. To jest ten " pazur "! Chciałem Ci o tym napisać, bo wiem, że interesują Cię różne szczegóły posiadanych modeli.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cie ponownie! To bardzo fajny szczegół szczególnie jak na welly, dobrze wiemy z wykonaniem modeli welly w skali 1:34 jest różnie i kazdy szczegół jest na wagę złota:)

      Usuń

Prześlij komentarz