[364] Mercedes-Benz 500 E Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, w najbliższym czasie pomęczę was troszkę autkami Hot Wheels. Postanowiłem kupić kilka autek które niesamowicie mi się podobają a nie mogę trafić ich w sklepie, kilka tez trafiło się podczas ostatnich zakupów i tak oto uzbierałem 10 nowych modeli. Prezentowany model Mercedesa-Benz 500 E zakupiłem w internecie za kwotę 20 zł, niestety te autka są bardzo rzadko spotykane w sklepie a ceny na olx bądź allegro są trochę przesadzone. Podpowiem wam tylko że następnego dnia trafiłem taki sam model tylko w kolorze czerwonym także bez wahania kupiłem i teraz mam oba autka które są niesamowicie podobne do tych z filmu Taxi 1. Model wykonany jest bardzo ładnie, światła tak jak lubię - wykonane są bardzo starannie, nawet znalazły się takie smaczki jak kierunkowskazy i wycieraczki na światłach. Bardzo się cieszę że udało mi się kupić te dwa autka w takich kolorach jakich chciałem, z tego co wiem model jest jeszcze w kolorze czarnym ale z tego co pamiętam w filmie występowały tylko srebrny i czerwony:)

 














 

Komentarze

  1. Ja niestety trafic na niego nie moge
    Szkoda ze ludzie masowo wykupuja wszystko ze sklepow zeby sprzedac drozej w internecie
    Noz sie otwiera w kieszeni.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz calkowita racje, ludzie pozniej wystawiają autka po 30,40 zl... Komus zalezy na jakims modelu a nie idzie go kupic w sklepie bo idioci wszystko wykupia to co robi... Musi szukać w necie i placic kilkukrotnie wiecej... Patologia

      Usuń
    2. Z własnych doświadczeń powiem że można znaleźć autko na portalu aukcyjnym minimalnie drożej niż w sklepie ale trzeba na bieżąco przeszukiwać olx bądź vinted. Autka czasem się pojawiają ale szybko znikają jak są w dobrej cenie.

      Usuń

Prześlij komentarz