[366] Audi Avant RS2 '94 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Audi Avant RS2 z 1994 roku - Ten model chciałem mieć w swojej kolekcji odkąd tylko się pojawił. Nie mogłem trafić go w sklepie, jedyny jaki spotkałem to szary i to w dwupaku, ale ja chciałem swój model w blistrze więc postanowiłem kupić autko na olx i tak więc jest mój wymarzony Hot Wheels. Model RS2 to usportowiona wersja klasycznej Audi 80, samochód wyposażony jest w silnik 2.2 litra generujący moc 316 km, a model Avant RS2 produkowany był od 1993 roku do 1996. Autko wykonane jest bardzo dobrze, świetna dbałość o wykonanie świateł z przodu tak samo jak z tyłu, pięknie wygląda cały charakterystyczny pas świateł i centralnie umiejscowionego odblasku. Felgi klasyczne jak na Hot Wheels ale pasujące wręcz idealnie i bardzo przypominające oryginał, nawet emblematy RS2 z przodu jak i z tyłu wyglądają w przybliżeniu bardzo dobrze co możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach:)

 














 

 

Komentarze