[368] Acura Integra GSR Custom '01 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Dziś zabiorę was do roku 2003 gdzie swoją premierę miała jedna z najlepszych gier wyścigowych w klimatach nielegalnych nocnych wyścigów. Mowa oczywiście o grze Need For Speed Underground która to dla mnie jest kawałem historii tak samo jak późniejsza już część Underground 2, Most Wanted czy Carbon. Czemu wspominam o "jedynce"? A no dlatego że dokładnie taką samą Acurę można było tam stworzyć. Ja sam w tamtych latach bardzo interesowałem się tuningiem aut w Need For Speed, były nawet specjalnie stronki gdzie każdy wrzucał swoje projekty jak np NFSultimated czy eNFS.pl... Kawał historii a ten model Acury Integry z 2001 roku bardzo przypomniał mi te piękne czasy. Hot Wheels wykonany jest bardzo dobrze, Acura posiada piękny ciemno zielony kolor mieniący się w słońcu, duże czarne felgi i bardzo subtelne malowane gdzie wszystko dopełniają naklejki sponsorów na boku. Acura Integra GSR Custom '01 już raz była prezentowana na moim blogu pod numerem 199. Link do niej wstawiam poniżej - tamto autko jednak było troszkę gorzej wykonane w porównaniu do prezentowanego modelu. Pamiętam że nie mieliśmy tam takich detali jak pomalowane światła z tyłu a tutaj wyszło to nadzwyczaj dobrze. LINK DO MODELU [199] ACURA INTEGRA GSR 01.
















 

 

 

Komentarze

  1. Sentyment az leska sie w oku kreci , kawał zycia z ta gierką ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz