[373] Chevrolet Corvette COPO '69


FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Z wielką przyjemnością chciałbym wam zaprezentować ostatni z dziesięciu nowych Hot Wheelsów które ostatnio udało mi się kupić. Na razie nie mam w kolekcji żadnego Hot Wheelsa którego wam nie pokazywałem lecz jest jeszcze kilka autek z 2022 roku które chciałbym zdobyć niestety nigdzie w sklepie nie mogę trafić interesujących mnie egzemplarzy. Już jutro zobaczycie powrót do klasyki czyli autko welly w skali 1:34-39 a zaraz po nim dwa nowo kupione matchboxy. Przechodząc do samej prezentacji autka jest to Chevrolet Corvette COPO z 1969 roku. Model niesamowicie mi się podoba głównie przez swój wyścigowy charakter. Ogólnie autko posiada same plusy - pierwszym i chyba największym jest bardzo ładny i dokładnie położony lakier wraz z naklejkami które są bardzo starannie naniesione na karoserię. Modelik posiada również atrapy świateł, tak samo jak w przypadku prezentowanego wczoraj modeli BMW 3.0 CSL wygląda to bardzo dobrze.

 














 

Komentarze