[376] Oldsmobile 442 1968 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Oldsmobile 442 w skali 1:34-39 od firmy Welly jest to piękny Amerykański samochód typu Muscle Car klasy wyższej produkowany przez Amerykańską markę Oldsmobile w latach 1963-1987. Pierwsza generacja Oldsmobile 442 wyróżniała się masywnym dużym nadwoziem z dużą chromowaną atrapą chłodnicy, podwójnymi reflektorami i podłużnym bagażnikiem z tylnymi lampami umieszczonymi na krawędzi błotników. Co ciekawe prezentowany model produkowany był nie tylko w Stanach Zjednoczonych ale również w Kanadzie w odróżnienia do pierwszej wersji modelu 442. Auto mogłem kupić w kolorze złotym bądź niebieskim, zdecydowałem się jednak na kolor złoty ponieważ według mnie nadaje mu jeszcze większego klimatu. Co do wykonania modelu nie mam większych zastrzeżeń, o ile z tyłu auta pomalowane na czerwono lampy wyglądają nadzwyczaj dobrze, z przodu jednak na wielkim chromie zlewają się z chromowaną atrapą więc Welly nie do końca się postarało ale ogólnie rzecz biorąc auto bardzo przyjemne dla oka:)

 
















 

Komentarze

  1. Cześć!
    Brawo Ty , brawo ja !
    Po wczorajszej Twojej wskazówce dot. roku produkcji zapowiadanego modelika, poszedłem pogrzebać w moich skarbach.
    Oczywiście wiedziałem, że to jest OLDSMOBILE 442 z roku 1968 w kolorze złotym ( lub niebieskim). Cieszę się, że mamy podobny gust co do wyboru
    aut . Zgadzam się też, że przód jest tak słaby, że aż budzi ciekawość.
    Pozdrawiam i do następnego wpisu.
    Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz