[378] Chevy '55 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Chevrolet 210 został zaprezentowany po raz pierwszy w 1953 roku. Nazwa modelu powstała po skróceniu numeru serii produkcji (2100) o jedną cyfrę, w latach 50 panował trend aby modele miały nazwy wyrażone w cyfrach. Auto produkowane było w latach 1953-1957, nasz egzemplarz pochodzi z 1955 roku także ze środka produkcji. Na model nakręcałem się już dość długi czas, niestety nigdzie nie mogłem go upolować, miałem nawet plan rozejrzeć się za nim w internecie ponieważ model ten podoba mi się niesamowicie. Niebieski lakier idealnie zgrywa się z czarno białym malowaniem, felgi również według mnie zostały dobrane bardzo dobrze. Szkoda tylko że producent zapomniał o tyle auta, o ile przód wykonany jest z dbałością o takie detale jak lampy, emblemat marki Chevrolet z 1955 roku, świetny chromowany grill a nawet kierunkowskazy o tyle tył oprócz chromowanego zderzaka wygląda jakby producent o nim zapomniał.

 















 

Komentarze

  1. Cześć!
    Do przemyślenia:
    Welly 1:34 Chevrolet Bel Air 1953 ,
    oraz
    Chevrolet Bel Air 1957 soft top - Nie ładniejsze ?
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chevrolet Bel Air 1957 soft top już chyba raczej nie dostępny w sklepach a szkoda no chętnie bym go przygarnął.. Ty w swojej kolekcji posiadasz oba?

      Usuń
  2. Tak, mam te dwa modele. Przez lata udało mi się je skompletować.
    Oba autka są beżowe, ' 53 z dachem czarnym, a ' 57 z dachem białym.
    Sprawdź na zabawkowniacom.pl, przed chwilą widziałem tam te modele.
    Życzę powodzenia i pochwal się, jak coś Ci przypadnie do gustu.
    P.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz