[377] Honda City Turbo II '85 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Z racji tego że ostatnio w Lidlu pojawiły się nowe modele Hot Wheels i kolekcjonerzy HW wrzucali zdjęcia że łatwo znaleźć tam auto Super Treasure Hunt wyruszyłem na łowy już wieczorem dzień wcześnie, niestety na marne ponieważ we wszystkich 3 lidlach które odwiedziłem nie było nawet śladu po modelach. Następnego dnia kiedy zaczęła obowiązywać gazetka, po pracy spróbowałem ponownie, widać że autka były już lekko przebrane ale znalazłem kilka modeli których jeszcze nie udało mi się kupić także jestem jak najbardziej zadowolony. Pierwszy z trzech nowo kupionych modeli hot wheels to Honda City Turbo II z 1985 po fajnym delikatnym tuning. Model wykonany jest poprawnie, nie mamy tutaj co prawda takich detali jak pomalowane światła czy emblematy, ale jakoś wykonania malowania i naklejek stoi na bardzo wysokim poziomie.

 













 

Komentarze

  1. very nice model of hot wheels. I bought one myself in 18. and the color matches it perfectly

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz