[379] McLaren F1 GTR Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Dziś zaprezentuję wam ostatni z trzech nowo zakupionych Hot Wheels, tym razem skupimy się na super samochodzie segmentu F produkowanym przez brytyjską firmę McLaren Automotive  w latach 1995-1997. Ze 100 sztuk McLarenów F1, 28 to F1 GTR, auto waży średnio od 915 do 970 kg a do napędu użyto jednostki V12 pochodzącej z Bmw która rozwija moc od 600 do 680 koni mechanicznych. Przechodząc do naszego modelu Mclarena F1 GTR muszę stwierdzić że kolorystyka chodź nie każdemu może się podobać, na mnie zrobiła bardzo dobre wrażenie. Pomieszanie kolorów miętowej zieleni z ciemnym pomarańczowym i czarnym wyszło nadzwyczaj dobrze. Ja osobiście wybrałbym inny model felg i kolor lecz to tylko moje zdanie, widziałem że jest jeszcze wersja Mclarena F1 GTR bez żadnego malowania i na pewno kiedy trafię na ten model kupię go od razu:)

 














 

Komentarze

  1. super model moge polecic czarnego mam i wyglada fenomenalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jak tylko bedzie okazja to kupię bo tez mi sie podoba niesamowicie bez żadnego malowania:)

      Usuń
  2. McLaren 675LT Coupe
    oraz
    McLaren GT .
    Producent Welly 1:34.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na model limonkowego McLarena 657LT Coupe poluję już długi czas ale niestety nie moge na niego trafić a McLarena GT powiem szczerze że jeszcze nie widziałem na półce sklepowej a szkoda, chętnie bym przygarnął :)

      Usuń

Prześlij komentarz