[380] Peugeot 404 Pick Up 1968 Welly

 

SKALA: 1:34

FIRMA: WELLY

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI

Peugeot 404 to samochód osobowy klasy średniej produkowany przez francuską firmę Peugeot w okresie 1960-1988. Auto odniosło największy sukces pośród kilku innych samochodów o podobnej stylistyce nadwozia. Peugeot 404 dostępny był w kilku wersjach nadwozia m.in sedan (saloon), kombi (estate), oraz prezentowany dziś Pick-up. Model wykonany jest bardzo dobrze, standardowo wręcz jak na firmę welly. Trzeba zwrócić głównie uwagę na przód auta, bardzo ładnie wykonane reflektory chodź mimo kontur kierunkowskazów niestety nie zostały one  pomalowane na pomarańczowo. Druga sprawa to fantastyczny chromowany grill i znaczek peugeota wraz z logiem modelu 404 na masce - tutaj producent naprawdę się postarał i logo wygląda w przybliżeniu po prostu idealnie. Tył auta natomiast mimo pomalowanych świateł nie robi na mnie wrażenia.

 














 

 

Komentarze

  1. Cześć! Gratulacje za peugeota, mam biały, a miał być żółty w mojej kolekcji.
    Zauważyłem, że też się interesujesz modelami Welly 1:34 i pomyślałem, że coś Ci podpowiem, jako zaprzyjaźnionemu kolekcjonerowi.
    1) Audi Sport quattro - czarny lub zielony, wczoraj się pojawił jako nowość
    oraz 2) Volvo 240 GL - złoty lub niebieski.
    Oba autka mnie zainteresowały i myślę poważnie o ich zakupie. A co Ty sądzisz o tych nowościach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłem z ciekawości oba modele w internecie i wyglądają naprawdę świetnie. Chętnie kupię jeśli spotkam gdzieś w sklepie. Mam pytanie do Ciebie skąd wiesz najnowszych nowych modelach od welly w skali 1:34? Welly ma jakiś katalog internetowy czy cuś?:)

      Usuń

  2. Cześć, odpowiadając na Twoje pytanie przesyłam link do katalogu Welly.
    file:///C:/Users/Lenovo/Downloads/-2021-welly-catalogue-part1%20(8).pdf
    Mam nadzieję, że się otworzy. Jest jeszcze inna strona Welly Die Casting Factory Limited. Napisz czy się zapoznałeś i czy spodobały Ci się jakieś modele.
    Pozdrawiam P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz