[381] Renault Kangoo Express Matchbox

 

FIRMA: MATCHBOX

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Renault Kangoo Express - już wiele razy widywałem ten model na sklepowych półkach ale jakoś nigdy mnie do siebie nie przekonał, ostatnio będąc na zakupach zauważyłem obok siebie dwa dostawczaki (jeden matchbox i jeden hot wheels) i po szybkim namyśle postanowiłem je kupić. Nie żałuje i powiem wam że ten model po otwarciu z blistra i bliskich oględzinach i sesji fotograficznej naprawdę mi się spodobał. Renault Kangoo Express od matchbox w malowaniu Security Services wygląda naprawdę okej, fajny złoty kolor ładnie komponuje się z całą resztą. Mi osobiście podobają się takie szczegóły jak plastikowe niepomalowane zderzaki tak samo jak jest to w przypadku oryginału mimo braku pomalowanych lamp auto bardzo mi się podoba:)

 















 

Komentarze