[390] Koenigsegg Jesko 2020 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, ostatni na jednej z grup na facebooku zauważyłem ogłoszenie że pewien sprzedający ma na zbyciu kilka rozpakowanych ale ciekawych modeli które już dawno chciałem włączyć do swojej kolekcji. Po wszystkich uzgodnieniach postanowiłem kupić 6 tzw "luzaków" które kosztowały 3zł/sztuka więc jak najbardziej opłacało się je kupić tym bardziej że są one w idealnym stanie. Sprzedający dodatkowo dorzucił jednego Hot Wheelsa gratis i to w dodatku nowego, nie otwartego Koenigsegga Jesko którego akurat nie miałem jeszcze w swojej kolekcji więc jestem mu bardzo wdzięczny:) Model wykonany bardzo przyzwoicie. Biały lakier i delikatne malowane na dachu w kolorze szarym z dodatkiem limonkowego koloru wygląda nadzwyczaj dobrze. Felgi moim zdaniem mimo że klasyczne, wyglądają tutaj bardzo dobrze tak samo jak tył pojazdu. Mimo braku pomalowanych świateł na wielki plus zasługuje wydech oraz tablica rejestracyjna z nazwą marki.

 













 


 

Komentarze

  1. pieknie zaprezentowany model! z niecierpliwoscia czekam na pozostale auta

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Przechodzimy do realiów. Parę lat temu na imprezie samochodowej w Bielsku Białej była prezentacja prawdziwego auta marki Koenigsegg. Impreza trwała dwa dni i dopiero w niedzielę pojawił się ten model. Szkoda, że nie widziałem go osobiście, bo byłem tam w sobotę ( ze względów organizacyjnych). Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś go zobaczę na żywo, a na razie będę szukać modelika. Cieszę się, że Tobie się udało. Gratulacje!
    Pozdrawiam Przemek


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo chciałbym go zobaczyć na żywo a tym bardziej na torze:D

      Usuń

Prześlij komentarz