[391] Volkswagen Golf II 1989 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Na ten model Volkswagena Golfa drugiej generacji nastawiałem się już dłuższy czas lecz przez ceny modeli które oscylują miedzy 30 a 60 zł nie mogłem się przełamać żeby go kupić. Udało się to ostatnio wraz z sześcioma innymi modeli które również chciałem włączyć do swojej kolekcji. Model kupiony bez blistra lecz nie zmienia to faktu że jest jakby dopiero został z niego wyjęty czyli w stanie idealnym co bardzo mnie cieszy i jestem bardzo zadowolony że nareszcie zasilił moją kolekcję i to dokładnie w takim kolorze jakim chciałem. Co do wykonania samego modelu, no cóż - wykonany jest bardzo dobrze, niesamowicie podoba mi się jego kolorystyka i delikatne malowanie na boku jak i masce. Całość dopełniają subtelnie naniesieni sponsorzy oraz duże chromowane felgi. Całość naprawdę prezentuję się bardzo dobrze co możecie zobaczyć na poniższej prezentacji modeli:)

 













 

Komentarze

Prześlij komentarz