[392] Toyota Celica '70 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Drugim modelem który ostatnio zakupiłem, jak sami widzieliście podczas prezentacji Volkswagena Golfa drugiej generacji jest Toyota Celica z 1970 roku. Jako że nie posiadam blistrów pod tło postanowiłem zrobić podwójne sesje więc pierwsze autko może zdradzać jakie bedzię następne:) Przechodząc do modeli, Toyotkę chciałem kupić już jakiś czas temu  ale nareszcie dołączyła do mojej kolekcji. Najbardziej podoba mi się tutaj kolorystyka auta, zgniło zielony lakier fantastycznie zgrywa się z pomarańczowymi elementami. Całość dopełniają chromowane zderzaki z przodu i z tyłu. Świetny model tyle mogę podsumować, bardzo sie ciesze że nareszcie go zdobyłem.

 











 

Komentarze