[398] Shelby Cobra 427 1965 Welly

 

FIRMA: WELLY

SKALA: 1:34

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Dziś powrócimy do mojej kolekcji modeli w skali 1:34-39 firmy welly, tym razem zaprezentuję wam model który ostatnio udało mi się upolować w Kauflandzie którego szukałem już jakiś czas. Jest to Shelby Cobra 427 z 1965 roku w pięknym niebieskim kolorze z białym malowaniem. Model posiada bardzo dużą ilość detali co w przypadku firmy welly nie jest takie oczywiste, mamy tutaj bardzo ładnie wykonane malowanie, dużą ilość chromu, świetnie wykonane światła oraz emblematy takie jak znaczek Cobra na przodzie auta i dwa emblematy oznaczające nazwę modeli czyli 427 przy bocznych wlotach powietrza.

 














 


Komentarze

  1. Cześć! Fajnie, że na Twoim blogu pojawił się taki piękny model " Cobry ". Też jestem zachwycony tym autkiem wraz ze wszystkimi szczegółami, o których piszesz. Jak ukazała się w sprzedaży ta nowość, to od razu kupiłem, ale w kolorze czerwonym z paskami białymi. Zapomniałeś dodać coś na temat " kłów" z przodu i z tyłu oraz oryginalnych, chromowanych bocznych rurach wydechowych.
    Super model, świetny wybór !
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka! Szczerze to bardzo chciałbym zobaczyć jak ten model prezentuje się w kolorystyce jaką udało Ci sie kupić czyli czerwono-bialy. Model naprawdę bardzo ładny i jeden z lepiej wykonanych od welly w skali 1:34-39.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz