[410] Volvo 850 Estate Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Volvo 850 estate produkowane było w latach 1993-1997 jako klasa wyższa-średnia samochodów osobowych. Moc maksymalna wynosiła od 126 do 250 koni mechanicznych co pozwalało na rozwijanie ponad 250 km/h w najmocniejszej wersji. Silnik który napędzał Volvo 850 był miał 5 cylindrów i i pojemność od 1984 do 2461cm3. Posiadam już w swojej kolekcji Hot Wheels podobne Volvo 850 lecz tamten egzemplarz jest przeznaczony do wyścigów, tutaj mamy jego cywilną lekko zmodyfikowaną tuningiem wizualnym odmianę. Model wykonany jest nadzwyczaj dobrze, ogólnie nie ma rzeczy do której można się przyczepić. Detale takie jak światła i emblematy stoją na najwyższym poziomie, na wielki plus zasługuje również dobór felg.

 














 

Komentarze

  1. Cześć ! Poprzednim razem nie zapraszałem Ciebie na mój blog i wpis pt: Moje prywatne "safari", bo to była skala 1:24 i nie byłem pewny, czy Cię to zainteresuje? Ale opublikowałem nowy wpis o tematyce wiosennej, który opisuje modele Welly 1:34 ( to co lubisz) i dlatego informuję oraz zapraszam.
    Komentarze mile widziane.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Szukam dodatkowej informacji dotyczącej Twego Volvo kontra mój model Volvo V 70 z Cararama 1:43 z dawnych czasów , czy to jest to samo, bo tak samo wyglądają ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz