[417] Honda Civic Type R '99 (EK9) Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, dziś zaprezentuję wam model z którego jest niesamowicie zadowolony że udało się go kupić w Pepco za cenę 7 zł a nie tak jak w przypadku internetowych aukcji gdzie auta te wystawiane są kilkukrotnie drożej. Nie raz zaobserwowałem że tzw "handlarze" kupują w sklepie zaraz po dostawie po kilka takich samych rzadkich autek a sprzedają dużo drożej. Nic na to nie poradzimy niestety ale warto zgłaszać takie aukcje na portalach takich jak Olx czy Allegro, frajerstwo trzema tępić. Co do samego autka, powiem wam że ja sam miałem wielkie chęci kupić Hondę Civic tylko że w białym kolorze ponieważ bardzo chciałem ten model dołączyć do kolekcji, wtedy autko kosztowało 40 zł na portalu olx i już byłem skłonny zapłacić ponieważ nigdzie nie mogłem go znaleźć ale cieszę się że poczekałem i mam teraz swoją żółtą wersję. Model to Honda Civic Type R o oznaczeniu EK9 z 1999 roku. Posiadam już Hondę Civic Si w wersji sedan którą możecie zobaczyć pod tym linkiem, żółty model jest fajnym uzupełnieniem kolekcji. Model wykonany bardzo ładnie, świetny żółty lakier idealnie zgrywa się z czarnymi felgami. Warto wspomnieć również o dużej ilości detali na klapie bagażnika czy o bardzo ładnie wykonanych światłach.

 















 

Komentarze

  1. kaufland Welly 1:34 po 16zł wg gazetki, a mój sprzedaje po 15 złotych. Podobno promocja trwa do poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Gostyninie po 14,99. Dwa autka kupione, niedlugo bedzie prezentacja 👍

      Usuń
  2. Poproszę prezentacje modelu Welly!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz