[420] Ford Crown Victoria Welly

 

FIRMA: WELLY

SKALA: 1:34

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Drugim kupionym autkiem welly oprócz prezentowanego wcześniej Volkswagena Golfa I GIT jest Ford Crown Victoria w wersji Policyjnej. Długo wahałem się nad wyborem drugiego auta gdyż Golfa chciałem mieć już dawno i ten wybór był oczywisty ale nad drugim autkiem musiałem się trochę zastanowić. Jako że nie kupowałem już dłuższy czas aut z serii "służby" postanowiłem kupić radiowóz Forda Crown Victoria. Do wyboru miałem jeszcze czerwone Bmw 328 i oraz Renault 5. Wybór padł na prezentowany model i nie żałuję, autka które przegrały w tym starciu na pewno jeszcze kupię ponieważ bardzo chciałbym mieć je w kolekcji:) Przy prezentowanym modelu uwagę zwracają fajne smaczki jak np środek auta gdzie znajduje się radio policyjne, ładnie wykonane koguty oraz kierunkowskazy przednie.

 















 

 

Komentarze

  1. Cześć!
    Nie pisałem przez dwa tygodnie, bo wypadł mi urlop.
    Od razu chcę pochwalić Twój super zakup Forda Crown Victoria ' 99.Ten model jest mi szczególnie bliski, bo mam też trzy inne wersje.
    Biały z kogutem białym na dachu. Wzdłuż boku auta jest pasek niebieski z symbolem „szeryfa” na drzwiach, a pod paskiem ładny, czerwony napis „ CHICAGO POLICE”.
    Czarno-biały z napisem i naklejką na drzwiach „ POLICE”.
    Do tego kogut czerwono-biało-niebieski, a na dodatek na dachu symbol liczbowy 484 -czarny.
    Żółty jednolity, na dachu podświetlany nr taxi, a na drzwiach "ceny kursów” ( tak mi się wydaje).
    Model wzorowany na prawdziwych N.Y.C.TAXI.
    Właśnie tego Twojego ( i nie tylko) nie mam jeszcze. Będę polować, aż do skutku, bo chciałbym zebrać wszystkie wersje.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz