[429] Volkswagen Kafer Racer Hot Wheels


FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Drugim prezentowanym dziś autem jest Volkswagen Kafer Racer. Gdy tylko dowiedziałem się że ten model wychodzi również w wersji Super Treasure Hunter w nadziei zabrałem się za poszukiwania ale oczywiście nawet śladu po wersji STH. Ja naprawdę nie mam pojęcia jak ludzie znajdują te modele, u mnie w kolekcji około 180 modeli Hot Wheels i nigdy nawet nie widziałem na oczy tej wyczekiwanej wersji auta, a naprawdę chodzę przy okazji po różnych sklepach takich jak Pepco, Tedi, Kik, Smyk itp... Ja się nie poddaję i na pewno z nadzieją będę szukał swoich wymarzonych modeli a tym czasem zapraszam was na prezentację swojego "zwykłego" modeliku:)

 















 

Komentarze

  1. Udalo mi sie go zdobyc w wersji sth takze i tobie zycze wytrwalosci :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz