[445] Audi RS E-TRON GT Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Audi E-TRON RS jest pierwszym elektrycznym modelem z literkami RS na tylnej klapie, co to oznacza? Auto rozpędza się do pierwszej setki w 3,3 sekundy a prędkość maksymalna zablokowana jest elektrycznie na 250 km/h. Auto jest w stanie przejechać na jednym ładowaniu do 465 km. Co do samego modelu, jak na "zwykłego" maine auto wykonane jest wyjątkowo dobrze, można sie pokusić nawet o stwierdzenie że tył auta niczym nie odstępuję dużo droższym modelom premium co możecie sami stwierdzić na poniższej sesji fotograficznej. Na mnie olbrzymie wrażenie zrobił tył auta, światła, tablica rejestracyjna czy emblematy stoją na najwyższym poziomie.

 














 

Komentarze

  1. Cześć! Ładny model Audi. Ja na razie wtrzymałem się z zakupem tego egz. z serii Welly 1:34, bo kolor grafitowy zniknął ze strony zaufanego sklepu, a czerwone audi coś mi nie pasuje. Polecam Ci kupić do kolekcji Audi Sport Quattro - wybierz ciemnozielony. Będziesz zachwycony, tak jak ja, bo pięknie się prezentuje. Drugi model, który ostatnio kupiłem to Suzuki Jimmy w ostrym, zielonym kolorze. Też jest super. Ostatnie info, to Kaufland u mnie w mieście zrobił promocje, to Ci polecam kupić też model GAZ Gazela 2705, jeżeli go nie masz.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka, u mnie ostatnio straszna bieda z welly w sklepach. Nie ma nic ciekawego, są auta albo te które już mam albo te które mi się nie podobają. Czekam na coś nowego, na pewno kupię jak coś sie pojawi.

      Usuń
  2. Cześć!
    Tak jak piszesz, kolekcjonowanie wymaga cierpliwości i trochę starań. Możesz szukać w różnych punktach i czekać na promocje.
    Ja czasami wole za model zapłacić trochę więcej na allegro i mam pewność , że do dwóch dni już jest do odbioru i mogę się nim cieszyć.
    Wszystko ma jednak wady i zalety. Jak kupuję osobiście w sklepie to oglądam model dokładnie pod względem jakości wykonania.
    Jak kupuję w ciemno w necie, to zdarzają się niespodzianki.
    Trzeba to zawsze przemyśleć.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz