[464] Toyota Supra Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Kiedy Toyota Supra zaczęła pojawiać się w Polskich sklepach bardzo chciałem ją mieć w swojej kolekcji, niestety po kilku wycieczkach po sklepach nie było ani śladu czerwonej supry. Zobaczyłem wtedy że na portalu olx zaczęły pojawiać się te modele wykupione przez polskich biznesmenów handlu i z cenami około 50/60 zł za sztukę gdzie w sklepie autko kosztuje około 7 zł. Strasznie mnie to wkurwi...o, ale postanowiłem poczekać i gdy ceny Supry na olx zaczęły spadać, ja trafiłem swoją w Pepco za 7 zł także czasem gdy pojawia się nowy model i nie możecie go zdobyć, wystarczy poczekać a nie płacić dużo więcej ponieważ wszystkie auta wykupione są tylko na handel. Autko bardzo ładne, czuć japoński klimat. Nie pasuje mi tylko to że producent zapomniał o wykonaniu tylu auta.

 















 

 

Komentarze