[465] Lamborghini Sian Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Lamborghini Sian to hybrydowy super samochód produkowany przez włoską firmę w latach 2020-2021. Jest to kolejny model który został opracowany w ściśle limitowanej serii ograniczonej do 63 egzemplarzy. Każdy z nich jest głęboko personalizowany pod kątem m.in kolorów nadwozia i środka. Wartość modeli w przeliczeniu na naszą walutę to około 15 mln zł. Bardzo ładny model, cieszę się że go trafiłem ponieważ został bardzo ładnie wykonany, przede wszystkim tył auta gdzie mamy ładnie pomalowane światła a nawet tablicę rejestracyjną z logo modelu.

 














 

Komentarze

  1. Cześć! Super model. U mnie bywają czasami wyjątki i zbieram modele w skali 1:24. Tego modelu co prezentujesz jeszcze nie mam, bo nie znalazłem w dobrej cenie, ale go już oglądałem. Podobają mi się otwierane elementy, ale znalazłem różnice między wersją katalogową, a rzeczywistym modelem pod tym względem.
    Czekam, aż to autko pojawi się u zaprzyjaźnionego sprzedawcy, aby targować cenę. Życz mi powodzenia!
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz