[474] Fiat 600 Welly

 

FIRMA: WELLY

SKALA: 1:34

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, dziś wracamy do mojej kolekcji Welly w skali 1:34-39. U mnie w sklepach brakuje nowych modelu, zawsze staram się przeglądać modele welly, niestety są tam głównie auta które posiadam albo takie które mi się nie podobają. Wyjątkiem ostatnio był ten Fiat 600, widziałem go w sklepie pierwszy raz i od razu zdecydowałem się na zakup głównie przez bardzo ładny kolor nadwozia. Model wykonany bardzo przyzwoicie, jak na welly szału nie ma ale jak na model za 20 zł w zupełności wystarczy:)

 














 

Komentarze

  1. Cześć!
    Fiat 600 spodobała mi się przez szyby trójkątne w drzwiach oraz przez kły w zderzakach z przodu oraz z tyłu.
    Cieszę się, że Ty na niego skusiłeś, bo myślę, że on kiedyś zostanie egzemplarzem poszukującym, bo mało firm robi fiaty.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz