[475] Audi RS6 Matchbox

 

FIRMA: MATCHBOX

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, dziś jedno z tych aut które zdecydowałem się kupić przez internet ponieważ znalezienie go w sklepie jest wręcz niemożliwe. Nie jestem fanem Audi, ale ten model bardzo chciałem mieć w swojej kolekcji ponieważ jest to kwintesencja Niemieckiej motoryzacji, a zarazem super szybki wóz schowany w nadwoziu Kombi. Model wykonany został bardzo dobrze, najbardziej podoba mi się w nim kolor lakieru, bardzo zbliżony do oryginału oraz dokładnie pomalowane światła. Naprawdę bardzo fajny model, cieszę się że udało mi się wzbogacić kolekcje właśnie o niego:)

 















 

Komentarze

  1. https://www.carmagazine.co.uk/spy-shots/audi/audi-rs6-2007/

    Very nice rs6!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz