[476] Toyota AE86 Trueno Hot Wheels Premium

 

FIRMA: HOT WHEELS PREMIUM

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, u mnie w sklepach na razie pustki, nic sensownego do kupienia więc zainteresowałem się zakupem modelu z internetu i tak właśnie trafiłem na tą Toyotę AE86 Sprinter Trueno w wersji Hot Wheels Premium. Jest to pierwszy HW Premium w mojej kolekcji także podczas oceny starałem się być bardzo obiektywny. na pierwszy rzut oka widać że model jest bardziej dopracowany niż nawet najlepiej zrobiony main, wydaje mi się że Premium jest inaczej malowany, widać to przede wszystkim na górnych zakończeniach tylnych lamp, halogenów i przyglądając się naklejkom. Od razu po spojrzeniu widać również że mamy gumowe opony wraz z bardzo ładnym modelem felg z bardzo dobrze dobranym kolorem. Malowanie samo w sobie jest po prostu fenomenalne, może to dlatego że mam słabość do Japońskich driftowozów ale motyw z anime pasuje tutaj wręcz idealnie jeszcze na tak kultowym modelu jak Toyota AE86 Sprinter Trueno. Tak jak już wspomniałem,  model jest lepiej wykonany od zwykłych Hot Wheels, widać to głównie w małych szczegółach takich jak lampy, kierunkowskazy, tablice rejestracyjne czy emblematy - wiadomo w zwykłych hot wheels też zdarzają się lepiej wykonane modele, ale posiadając już setki tych modeli mogę stwierdzić że często podczas świetnie wykonanego tyłu auta producent zapomina o przodzie bądź odwrotnie. Reasumując, bardzo się ciesze że mam swojego pierwszego Hot Wheelsa premium i gwarantuję że pojawią się one jeszcze w mojej kolekcji:)

 






















 

Komentarze

  1. Lidl mają w wiaderku, dużo ciekawych modeli z tej serii, którą zbierasz. Podobno akcja do 5.11.22

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz