[494] Ford '32 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Witam, dziś zaprezentuję wam czwarte autko które ostatnio kupiłem, Jest to ostatni na tę chwilę main Hot Wheels w mojej kolekcji, ale nie bójcie się z czasem będą kolejne. Mam wam do zaprezentowania jeszcze 4 matchboxy i jednego Hot Wheelsa na długiej karcie. Bardzo się cieszę że wyszedłem na prostą z prezentacją modeli gdyż moim celem było zaprezentowanie wszystkich aut które posiadam i dopiero ponownie powiększać kolekcję żeby móc prezentować auta na bieżąco. Ale przejdźmy już do prezentacji dzisiejszego modelu. Jest to Ford z 1932 roku w wersji Gulf. Naklejki zostały naniesione bardzo starannie co mnie cieszy, ładnie wygląda również chromowany grill oraz wielki wydech.

 














 

Komentarze