[495] Toyota Land Criuser FJ40 Matchbox

 

FIRMA: MATCHBOX

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, dziś zaprezentuję w mojej kolekcji pierwszego z czterech nowo zakupionych matchboxów które spotkałem ostatnio podczas zakupów w Action gdzie każde autko kosztowało całe 5 zł. 3 modele udało mi się kupić w bardzo fajnych pudełkach zamiast blistra i powiem wam że na półce wygląda to bardzo fajnie. Czwarte autko natomiast kupiłem w blistrze za cenę 11,99 więc sporo drożej lecz był to model od dawna poszukiwany przeze mnie więc nawet się nie zastanawiałem. Przechodząc do modelu jest to bardzo fajna Toyota Land Cruiser FJ40 w fajnym szarym kolorze z ładnym malowaniem, jedynie do czego mam zastrzeżenia to wolałbym wzór felg podobny do tego na pudełku ponieważ chrom nie do końca pasuje mi do terenowego auta.















 

Komentarze