[501] Ford GT HFW39 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, z racji tego że jakiś czas w kauflandzie pojawiły się nowe sety o oznaczeniu HFW39 czyli Hot Wheels na długiej karcie, kolekcjonerzy z grupy na facebooku co chwilę wstawiali zdjęcia znalezionych autek wiec i ja wybrałem się na zakupy. Bardzo się ucieszyłem kiedy na półce wisiało kilka całych setów ale niestety bez ceny, kiedyś pamiętam że autka na długiej karcie w kaufie kosztowały 11,99 więc bez wahania wziąłem wszystkie 5 autek. Jakie było moje zdziwienie kiedy przy kasie okazało się że autka są po 19,99... Niestety 4 z nich odłożyłem bo według mnie oprócz ładnej karty niczym innym te modele się nie wyróżniały oprócz tego którego wziąłem czyli prezentowanego Forda GT.

 















 

Komentarze

  1. Cześć! Bardzo ciekawe modele znajdujesz do prezentacji.
    Szkoda , że inny producent ,( np. Welly, którego modele zbieram) jeszcze ich nie ma w swojej ofercie. Tym razem chciałem Cię zainteresować nowościami Welly 1:34, które udało mi się kupić jako pamiątki z podróży letniej do Bułgarii, a które teraz pojawiły się na allegro.
    Są to RENAULT 19 srebrny lub niebieski oraz BMW ISETTA w różnych kolorach.
    Co sądzisz o tych propozycjach?
    Pozdrawiam
    Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka, u mnie straszna bieda z modelami welly 1:34-39. Nie mogę znaleźć nic sensownego w marketach w mojej okolicy. Niestety w auchan, kaufland czy carrefour są cały czas jedne i te same modele....

      Usuń
  2. kaufland - Potwierdzam nie każdy ma szafki, ale lokalizacje gdzie najlepiej samemu szukać, proponuje przy kasach, środek alejki, w koszach, a najlepiej znaleźć sprzedawcę, lub szefową działu i jej się pytać gdzie można znaleźć szafkę z autami Welly. Ja tak robię i czasem się udaje.
    Odnośnie w Auchan u mnie stoją w dwóch miejścachna prost zanim alejka z zabawkami się znajduję. U mnie dwie szafki koło wiaderka z małymi modelami, a drugi punkt z szafką jest przy chlebie gdy alejka z pieczywem się zaczyna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz