[505] Hyundai i30 Welly

 

FIRMA: WELLY

SKALA: 1:34

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Witam was bardzo serdecznie w przerwie między świętami a sylwestrem. Dziś zaprezentuję wam auto z serii której dawno nie było w mojej kolekcji a przypominam że właśnie od tej serii zaczynałem. Szkoda że w u mnie bardzo rzadko trafiają się nowe modele od welly ponieważ nie chcę kupować ich w internecie bo jak wiadomo z jakością tych modeli jest różnie, wole obejrzeć model przed zakupem. Ostatnio jednak zdecydowałem się na zakup Hyundaia i30 w bardzo ładnym granatowym kolorze i nie żałuję. Na zdjęciach wyszedł on naprawdę bardzo ładnie, widać fajne detale takie jak ładnie wykonane przednie lampy w których widać nawet soczewkę, halogeny czy tablicę rejestracyjną. Tył auta został wykonany również bardzo ładnie, ale lampy mogłyby by trochę ładniejsze. 

 
















 

Komentarze

  1. Cześć! Fajnie, że nie zapomniałeś o firmie Welly, którą też lubimy w naszych zbiorach. Cieszę się, że wybrałeś granatowego hyundai i 30. Twój ładniejszy pod względem niezlewających się lamp tylnych z karoserią. Mój model bordowy z dawnych czasów ( jeszcze w pudełku niebieskim), nie ma takiego wyraźnego rozróżnienia.
    Nie żałuj „ floty” i kup w Nowym Roku super model Citroen Type H.
    To mój ostatni model w starym roku, którego szukałem 6 lat.
    Razem z Citroen' em 2CV Fourgonnette ( oba stalowe) pięknie się prezentują.
    Pozdrawiam Przemek


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemanko, zaskoczyłeś mnie że Citroena Type H szukałeś aż tak długi czas, ja czasem widywałem go w marketach ale jakoś nigdy go nie kupiłem. Teraz jak go spotkam to na pewno go zakupię:)

      Usuń
  2. Czy Ty na pewno widywałeś skalę 1:34, bo te modele były dostępne w skali 1:24? Takie też spotykałem. Na Śląsku, gdzie mieszkam nie miałem szczęścia do tego modelu i skali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na pewno była to skala 1:34, nie wiedziałem że ten model jest taki rzadki bo gdybym wiedział już dawno byłby u mnie w kolekcji:)

      Usuń

Prześlij komentarz