[510] Mitsubishi Eclipse Fast&Furious Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS PREMIUM

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Witam was bardzo serdecznie, dziś przedstawię wam kolejnego Hot Wheelsa Premium a będzie to auto kultowe, dla mnie osobiście jest to obiekt wspomnieć który cofa mnie do czasu kiedy pierwszy raz obejrzałem film "Szybcy i Wściekli". Jest to mój drugi premium i mam nadzieję oraz cichy plan na skompletowanie wszystkich aut z kilku części szybkich i wściekłych. Posiadam już co prawda kilka autek z serii Fast and Furious, lecz teraz zdecydowałem,  że chcę mieć wszystkie auta jako wersje, tak więc możecie się spodziewać systematycznego dodawania na stronkę nowo kupionych modeli premium. Prezentowany Mitsubishi Eclipse wykonany został bardzo solidnie, jedynie mamy tutaj założone czarne felgi, a w oryginale były srebrne moim zdaniem ta zmiana jest na duży plus. Auto na czarnych felgach wygląda bardziej agresywnie i ładnie komponują się z jasną kolorystyką. Detale takie jak lampy, naklejki czy emblematy stoją na najwyższym poziomie, w końcu po coś się płaci kilkukrotnie większą cenę za model.

 
















 

 

Komentarze