[515] Ford Focus '08 Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemka, dziś mam dla was jednego z dwóch Hot Wheelsów które udało mi się niedawno kupić w Pepco we Włocławku. Zaraz po omówieniu kolejno dwóch nowych Hot Wheelsów, mam dla was coś zupełnie innego gdyż kupiłem dwa autka w formie której jeszcze nie pokazywałem w swojej kolekcji ale do tego przejdziemy już niedługo - mam nadzieję że wam się spodoba ponieważ stwierdziłem że raz w miesiącu będę sobie kupował taki model:) Tymczasem przejdźmy do prezentowanego dziś Forda Focusa, jak możecie zauważyć jest to wersja sedan produkowana na rynek Amerykański. Model w bardzo fajnym malowaniu i kolorystyce, nie ma tutaj zbyt dużo detali ale kolorystka na tyle do mnie przemówiła że postanowiłem wzbogacić swoją kolekcję o ten właśnie model.

















 








Komentarze

  1. Cześć! Zapraszam na nowi wpis! przemkapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz