[517] Skoda Kodiaq VRS Cobi

 

FIRMA: COBI

SKALA: 1:35

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemanko, dziś mam dla was coś zupełnie innego ponieważ pierwszy raz w mojej kolekcji prezentuję wam model który zbudowałem sam, a dokładniej jest to Skoda Kodiaq VRS w skali 1:35 od Polskiej firmy Cobi. Już wcześniej widziałem klocki z modelami aut w skali 1:35 od Cobi ale jakoś nigdy nie mogłem się przełamać żeby włączyć auta tego typu do mojej kolekcji. Ostatnio na urodziny od narzeczonej dostałem koparkę od Lego, powiem wam że składałem ją z wielką radością, prezent ten przypomniał mi dziecięce lata i przez kilka godzin układania czułem się świetnie. Stąd pomysł że zakupię na próbę dwa modele od Cobi, co prawda cena nie jest zbyt niska ponieważ za auto w skali 1:35 trzeba zapłacić około 40 zł ale postanowiłem że spróbuję. Model składałem około 40 minut, bardzo podoba mi się że przód i tył jest wykonany z jednego klocka, poprawia to troszkę realizm modelu. Możecie oceńcie sami na poniższych zdjęciach:)
















 


Komentarze