[524] Opel Corsa OPC Welly

 

FIRMA: WELLY

SKALA: 1:34

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemka, dziś mam dla was bardzo fajny model od welly w skali 1:34-39. Długi czas w sklepach które odwiedzałem nie było żadnych nowych modeli aż do teraz gdzie udało mi się zdobyć długo wyczekiwanego Opla Corsę w wersji OPC. Model który niesamowicie mi się podoba ze względu na dbałość o detale i tym bardziej że jestem fanem Opel Performance Center. Mamy tutaj świetny czerwony lakier, oryginalne felgi, dokładki, dość ładnie wykonane światła jak na welly i oczywiście emblematy Corsa, OPC oraz marki Opel na przednim grillu oraz z tyłu. Dodatkowo mamy bardzo ładnie odwzorowany środek wraz z konsolą centralną która wygląda naprawdę dobrze, szkoda tylko że kierownica nie jest podobna do oryginału..

 















 

Komentarze

  1. Cześć!
    Cieszę się, że do Ciebie zawędrował model Opel z mojej serii ulubionej Welly 1:34. Mały pojazd na miasto i na zakupy itd... .
    Z mojego koloru z dawnych czasów na pewno się będziesz śmiał. Posiadam OPEL CORSA OPC w kolorze - żółtym, z czarnym dachem. Na dachu zarysowane jest przecięcie, co sugeruje, że jest otwierany.
    Zajrzyj na Allegro, może któraś wersja modelu LOTUS spodoba Ci się, bo ostatnio widziałem kilka ładnych wersji.
    Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemanko, Lotusa Esprita kupię na pewno kiedy gdzieś go spotkam, świetnie wygląda:)

      Usuń

Prześlij komentarz