[525] Mercedes CLS Bburago

 

FIRMA: BBURAGO

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 7/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Siemka, niedawno będąc w Carrefourze zauważyłem że modele z serii bburago w skali 1:64 są przecenione na 4,99, nigdy wcześniej nie interesowałem się tymi autkami chodź w swojej kolekcji posiadam już 2 inne modele, ale zdecydowałem się dokupić 2 kolejne. Głównie i w sumie tylko przeszkadza mi w nich jakoś wykonania kół i felg... Nosz kur... za przeproszeniem gorzej się tego zrobić nie dało, felgi są paskudne i chociaż to można było by przeżyć to jednak tego że są tak paskudnie schowane w nadkola przeżyć już nie mogę, wygląda to wręcz komicznie. Nie wiem kto projektował te modele ale naprawdę są to jedne z gorszych modeli jakie widziałem i to wszystko tylko i włącznie przez koła i nie tyczy się to tylko tego modelu ale wszystkich samochodów z tej serii... Cała reszta czyli karoseria, detale i malowanie stoi na dobrym poziomie. Wielka szkoda że całość wygląda tak okropnie ponieważ gdyby nie koła jest to bardzo fajny Mercedes CLS którego jeszcze na swojej stronce nie prezentowałem:)

 















 

 

Komentarze