[527] Nissan Silvia S15 Tokyo Drift Hot Wheels

 

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Mona Lisa, znacie ten słynny obraz? Kiedy pierwszy raz jako dziecko oglądałem Fast & Furious Tokyo Drift dosłownie zakochałem się w tym filmie, nie była to doba wszechobecnego internetu i jeden zdobyty film oglądało się kilkanaście razy i wtedy wszystko mi się w nim podobało, klimat, auta, wyścigi drift itp. Po latach widzę że auta które były głównymi bohaterami w serii Szybkich i Wściekłych wcale nie są takie piękne jak kiedyś ale najważniejsze że zawsze zostaną piękne w mojej głowie gdzie tak naprawdę w tamtych latach narodziła się we mnie miłość do motoryzacji. Przechodząc do auta jest to słynny Nissan Silvia S15 którym główny bohater ścigał się w swoim pierwszym wyścigu. Model ten jest to zwykły main nie premium ale brakuje mi w nim chociażby sponsorów szczególnie na masce ale całość i tak mimo braku sponsoringu wygląda bardzo solidnie:)

 
















 

Komentarze

  1. Fakt, detali sponsorów brak ale model i tak niczego sobie. Mam rowniez supre i eclipse - polecam. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz