[529] Toyota Yaris WRC DeAgostini

 

FIRMA: DEAGOSTINI

SKALA: 1:43

WYKONANIE: 10/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

Witam, dziś na mojej stronie będzie troszkę inaczej ponieważ mam dla was samochód od Deagostini z serii Rally Cars. W pierwszym numerze ukazał się prezentowany model czyli Toyota Yaris WRC, z racji na bardzo korzystną cenę zdecydowałem się kupić pierwszy model za 14,90  a drugi model kosztuje już 34,90 i szczerze mówiąc po jakości wykonana pierwszego modelu jestem skłonny zapłacić więcej za drugi. Przejdźmy do auta - jest to Toyota Yaris z rajdu Chile w 2019 gdzie był prowadzony przez dwóch Estończyków, Otto Tanaka i Martina Jarveoja. Model wykonany jest naprawdę wyśmienicie, wszystkie detale naklejki malowania czy nawet takie smaczki jak logo Michelin na oponach to czysta poezja, dla mnie model nie posiada żadnej wady i wspaniale prezentuje się na półce:)

 














 

Komentarze

  1. swietny model planujesz kupic kolejne z tej serii? dodam ze drugi model kosztuje 35 zl a trzeci i kolejne ponad60....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siema, osobiście raczej nie będę zbierał całej kolekcji ale bardzo chciałbym włączyć autka WRC w skali 1:43 do mojej kolekcji tylko że raczej stawiałbym na starsze modele takie jak np występowały w Colin McRae Rally 2.0, 3 itp. Prezentowaną Toyotę kupiłem okazjonalnie ze względu na bardzo korzystną cenę:)

      Usuń

Prześlij komentarz