Mazda Cosmo Sport 1968 Hot Wheels [531]

 

 NUMER W KOLEKCJI: [531]

FIRMA: HOT WHEELS

SKALA: 1:64

WYKONANIE: 9/10

STAN: 10/10 KOLEKCJONERSKI 

CENA: 8,99 zł
Siema, dziś zaczynam prezentację wszystkich modeli Hot Wheels które udało mi się kupić w Dino. Jak wiecie albo i nie, w Dino pojawiły się modele HW z praktycznie najnowszego case, więc wcześniej czy później odwiedziłem większość marketów w mojej okolicy. Udało mi się zdobyć 10 autek które bardzo się cieszę że powiększyły moją kolekcję ponieważ główne sklepy (tedi, pepco, kik) w których kupowałem Hot Wheelsy nie mają nowych na razie nowych dostaw. Pierwszym autkiem które udało mi się znaleźć w koszu z modeli to Mazda Cosmo Sport z 1968 roku, model spodobał mi się od razu kiedy zobaczyłem go pierwszy raz na instagramie i już wtedy wiedziałem że muszę go mieć:)

 











 

Komentarze